Suositut tekstit

sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Lontoo svengaa uutena vuotena


Hups, mulle ei yleensä tule yli viikon välejä päivityksissä! Nyt vain en ole saanut laitettua valokuviani verkkoon enkä siten tehtyä matkapäivitystä. En ole kolmeen päivään saanut auki Kuvablogin verkkosivuja, jotta olisin voinut lisätä sinne Lontoon matkakuvani, krrr. Sekoilin sitten netissä muiden mahdollisten ilmaisten kuva-albumien kanssa, mutta mikään niistä ei oikein toiminut. Olen luullut, että mulla on Picasawebin verkkoalbumissani tilaa enää vain yksi prosentti, mutta äsken huomasinkin, että olen tajunnut väärin, ja mulla onkin siellä tilaa vielä 99 prosenttia! Uskomatonta sähläämistä... Mutta onni onnettomuudessa, että voin siis käyttää Picasawebiä vielä pitkään.


Tässä kuvakooste Lontoon matkastani. Oli kyllä hauska reissu! En tosin ottanut valokuvia Gypsy Hotel -klubilta, jolla juhlimme uutta vuotta, mutta muista riennoista on kuvia.

5 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia!
    Mulla kävikii vähä mielessä, että miten ihmeessä oot ehtiny kokonaisen tommosen kuvatilan täyttää!! :D Hyvä että olit käsittäny väärin.

    VastaaPoista
  2. Kiitos kuvakoosteesta, oli mukavaa päästä kurkistamaan Lontoon-reissuusi! :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos, kiva kuulla että tykkäsitte!! :)

    Joo, Picasawebin kuvatila onkin hämmästyttävän laaja. Oi onnea.

    VastaaPoista
  4. Oi Elisa, vasta nyt katsoin sun Lontoon-kuvat... ihania!! Aah, kylläpä tekee taas mieli päästä Englantiin!

    VastaaPoista
  5. Kiitos Riieläinen, kiva että tykkäsit kuvista! <3 Heh, mulle Englanti on yhtä kuin Lontoo, ja sinne tekee tosiaan aina mieli... No nyt olen alle puolen vuoden sisään ollut Lontoossa lomalla kaksi kertaa. :-b

    VastaaPoista