Suositut tekstit

tiistai 21. helmikuuta 2012

Bircher muesli on kokeilemisen arvoinen


Vierailkaapa Stockmannin Herkun laajalla jogurttitiskillä! Sieltä löytyy nyt tällainen uutuus: myslirahka! Todella hyvää ja makuja löytyy ainakin tällä hetkellä kolme eli karhunmarja, omena-pähkinä ja piparinen joulumaku. Olen testannut ne kaikki ja hyviä ovat. Maku on ihanan täyteläinen, ruokaisa ja kermaisa. Ja mä en edes yleensä ole mysli-ihmisiä.

Bircher muesli on kuulemma traditionaalinen sveitsiläinen mysli. Stockmannilla myytävät purnukat on valmistanut Weibenhorner Milch Manufaktur. Odotan merkin loppuja myslirahkoja ja muitakin tuotteita Suomeen!


Stockmann muuten täyttää tänä vuonna 150 vuotta. Keskustan Stockmann on lempiostospaikkojani, erityisesti Herkku, koska siellä on niin runsas ja laadukas valikoima. Stockalla on mielestäni turhaan mielikuva kalliina tavaratalona, koska esimerkiksi mulla ei ole koskaan ollut paljon rahaa, mutta silti mulla on varaa tehdä ruokaostokseni Herkussa aina kun menen sen ohitse. Tosin olenkin tuhlaavainen herkkusuu...

Ainoa miinus on se, että Helsingin Sanomat vähän aikaa sitten kirjoitti, että Herkku on perjantai-iltaisin sinkkujen kohtaamispaikka. En ollut koskaan huomannut asiaa, mutta lehtijutun jälkeen olen pannut merkille, että Herkussa käy nyt iltaisin entistä enemmän kaksi-kolmikymppisiä miehiä yksin ostoksilla - ja he luovat merkitseviä hymyjä kun myös teen siellä yksin ostoksia... Antaisivat ihmisen ostaa sushinsa ja myslinsä rauhassa, eh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti